آرایشی

ژکساف ؛ بهترین و ماندگارترین ادکلن های مردانه

دارک ماسک

ژکساف پاریس ؛ معرفی برند و بهترین و پر طرفدارترین ادکلن های این برند

در ابتدا به معرفی کوتاهی از شرکت تولید کننده ی این برند می پردازیم و سپس با معرفی بهترین های ژکساف در خدمت شما خواهیم بود تا بتوانید انتخاب دقیق تر و بهتری از بین ادکلنهای تولیدی این شرکت داشته باشید که با شخصیت و سلیقه ی شما همخوانی بیشتری داشته باشد .

شرکت الیزه کیش

در سال 2001 در جزیره کیش به شماره 1248 ثبت و آغاز به تولید محصولات عطری نموده است. محصولات این شرکت با سه برند Dandelion & Jacsaf Paris & Comet و با تنوع 60 رایحه بر اساس سلیقه و قدرت خرید مردمایران طراحی و وارد بازار گردیده است.

ژکساف پاریس

و حالا بپردازیم به موضوع اصلی این مقاله یعنی برند ژکساف پاریس که احتمالا نام این برند به گوش شما خورده است . ژکساف پاریس تولید کننده ی عطرهای جیبی سی میل و حجم بزرگ صد میل هست که بر خلاف سایر تولید کننده ها و برند های ایرانی به دلیل کیفیت بالا ، دوام و پخش بوی بسیار جذاب شناخته شده است نه به دلیل قیمت پایین تر نسبت به تولیدات خارجی .

هر چند قیمت محصولات این برند نسبت به کیفیت محصولات و رقبای خارجی هم کیفیت بسیار مناسب تر از آنها می باشد و با در نظر گرفتن بودجه معقول می توان از این محصولات با کیفیت در راستای افزایش اعتماد به نفس شخصی و جذابیت بیشتر بهره گرفت .در زیر چند نمونه از ادکلنهای بسیار با کیفیت این برند با توضیحات ساده ، روان و خاص نویسنده ی این مطلب به شما معرفی می گردد .

دارک ماسک : یک مرد با وقار و سر سنگین در دنیای مدرن

اولین ادکلن معرفی شده در این مقاله ادکلن دارک ماسک هست که رایحه ی کم نظیری دارد و کمتر مردی می تواند از کنار این رایحه ی جذاب عبور کند . نه تنها مردان ، بلکه خانم ها به شدت به این عطر علاقمند هستند و جذابیت بسیار زیادی برای آنها دارد .اسطوخودوس ، رایحه های چوبی جذاب بعد از اولین اسپری بر روی نبضتان فضای اطراف شما را پر خواهد کرد.

ادکلن دارک ماسک ژکساف پاریس

اگر به دنبال عطر گرم هستید که حتی در فصل غیر سرد نیز بتوانید از آن استفاده کنید مای دنیز ادکلن دارک ماسک را به طور ویژه به شما پیشنهاد میکند.

لئوناردو داوینچی : یک مرد آرام و ساکت

این بهترین و کاملترین تعریفی هست که می توان برای این ادکلن به کار برد . یک ادکلن خنک و ملایم که تقریبا می توان گفت هیچ کس نمی تواند خوب بودن آن را انکار کند . در بین مصرف کنندگان عطر رایحه ی خنک همیشه طرفداران زیاد و البته متعصبی دارد که از رایحه های شیرین فراری هستند .پس اگر دنبال ادکلن ملایم ،سرد و جذابی هستید لئوناردو داوینچی به شما سلام می کند .

خرید این ادکلن جذاب از فروشگاه مای دنیز

اف اف : یک مرد پرنشاط و پر انرژی

اف اف از جمله عطرهای بسیار جذاب مردانه ی ژکساف پاریس هست که رایحه ی بسیار خاص آن ، این ادکلن را نسبت به سایر تولیدات این شرکت متمایز کرده است . این عطر که معروف به عطر وکلا می باشد رایحه ی گرم و شیرینی ملایمی دارد و نت های آن را گیاهان معطر در برگرفته است .

اف اف یک پیشنهاد جذاب برای آقایان جوان

ویکتور هوگو : مردی که با چشمانش حرف میزند

سرد ، تلخ ، گیرا ؛ این تعریف دقیق و بی نقص از عطر ویکتور ژکساف پاریس هست . اگر شما از علاقمندان به ادکلن آکوا بولگاری هستید پس این عطر پیشنهاد بسیار مناسبی برای شما خواهد بود . پخش بوی بالای این عطر ، ویکتور را به یکی از محبوب ترین ادکلن های ژکساف تبدیل کرده است .

استفاده ی ویکتور به مردان محکم و قوی ، توصیه می گردد

گلادیاتور : جنگجو و آماده برای چالش های زندگی

همانطور که از اسم این عطر پیداست ، یک ادکلن با طراحی شیشه ی جذاب و مفهومی به شکل یک جنگجوی زمان رومیان که با استفاده از آن آماده ی مبارزه برای چالش های بزرگ روزمره در زندگی می شوید . یک عطر خنک و ترش که هر چقدر از زمان مصرف آن می گذرد رایحه های لیمو مثل ضربان قلب در فضای شما پخش می شود . مناسب آقایان کارمند که در فضای ساکن مشغول به کار هستند. همچنین می توانید ادکلن مردانه گلادیاتور را با کیفیت اصلی با اطمینان کامل خرید کنید ..

نویسنده و گرد آورنده : رامین علمی


ممنونیم که اخلاق حرفه ای را رعایت کرده و مطالب ما را با ذکر منبع و لینک نشر می‌دهید .

3 دیدگاه در “ژکساف ؛ بهترین و ماندگارترین ادکلن های مردانه

  1. خاطره اسدی گفت:

    دارک ماسک رو برای نامزدم گرفتم دیوونه کنندست

  2. ناززززی گفت:

    ویکتور رو موجود نمی کنید ؟

    1. admin گفت:

      با سلام موجود می باشد

دیدگاهتان را بنویسید